Δημοφιλείς αναρτήσεις

Προς Αναγνώστη Καλωσόρισμα και μια εξήγηση

Αγαπητέ αναγνώστη, καλώς όρισες στα μέρη μας, μπορείς να ξεκουραστείς λίγο εδώ, δεν έχουμε θέματα που λειτουργούν σαν ενοχλητικές μυίγες, εδώ θα βρεις κάποια κείμενα ποίησης ή πεζά, κείμενα φιλοσοφίας, αρχαίου ελληνικού λόγου, κείμενα γραμμένα στις πιο γνωστές ευρωπαϊκές γλώσσες, (μια καλή μετάφραση εκ μέρους σου θα ήταν ευπρόσδεκτη) που μου έκαναν εντύπωση, αν κι εσύ βρεις κάτι, πολύ ευχαρίστως θα το δημοσιεύσω αν είναι κοντά σ'αυτά που αποτελούν την περιρρέουσα ατμόσφαιρα αυτού του μπλόγκ. Επίσης η Τέχνη αποτελεί κεντρική θέση όσον αφορά στις δημοσιεύσεις αυτού του ιστότοπου, αφού η πρωταρχική μου ενασχόληση από εκεί ξεκινά κι' εκεί καταλήγει. Φανατικά πράγματα μην φέρεις εδώ, δεν είναι αυτός ο τόπος, φτηνές δημαγωγίες επίσης εξαιρούνται, σκέψεις δικές σου, γνήσιες, προβληματισμούς δικούς σου, πολύ ευχαρίστως, ανακύκλωση εκείνου του χαώδους, όπου σεύρω κι όπου μεύρεις, δεν το θέλω. Οι καλές εξηγήσεις κάνουν τους καλούς φίλους. Εύχομαι καλή ανάγνωση.

σημ: κάθε κείμενο μπορεί να αναδημοσιευτεί ελεύθερα φτάνει να αναφέρεται οπωσδήποτε
η πηγή του, δηλ, η ονομασία του μπλόγκ μου.
Σας ευχαριστώ για την κατανόηση!







Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Ο Υπουργός είναι παιδονόμος;




Μαθητές του Γυμνασίου Διανέλλου και Θεοδότου έφυγαν από το σχολείο τους και κατευθύνθηκαν προς την ΟΕΛΜΕΚ για να εκφράσουν τη διαμαρτυρία τους. Καθώς πορεύονταν προς τα γραφεία της Οργάνωσης, μια μαθήτρια έπεσε από διπλοκάμπινο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε και κτύπησε. Σχολιάζοντας το ατύχημα, ο Υπουργός είπε ότι σύμφωνα με την πληροφόρηση που είχε ο ίδιος «ευτυχώς δεν πρόκειται για πολύ σοβαρό περιστατικό». Επεισόδιο σημειώθηκε και στην περιοχή των Λυκείων Κύκκου Α΄ και Β΄, όταν μαθητές άναψαν φωτιά σε κάδους απορριμμάτων. Αρχικά, εκπαιδευτικοί επιχείρησαν να τη σβήσουν, ενώ λίγο αργότερα κατέφτασε στο χώρο όχημα της Πυροσβεστικής.( από είδηση στον Φιλελεύθερο 11/10/11

1 σχόλιο:

Κλέος είπε...

Οι μαθητές κατά τον κο Υπουργό δεν πρέπει να βγαίνουν στους δρόμους να διαδηλώνουν διότι κινδυνεύουν. Τέτοια πράματα ποιος τα πιστεύει. Οι μαθητές πρέπει να διαδηλώνουν είτε έχουν δίκαιο είτε όχι για να εξασκούνται στις διαδηλώσεις που αποτελεί όπλο της δημοκρατίας. Το άλλο όφελος, φεύγουν απ'την αποβλακωτική αίθουσα διδασκαλίας. Τώρα άν το κάνουν για να χάσουν μαθήματα κι αυτό περιλαμβάνεται στις προσπάθειες διαφυγής απ'την θανατερή πλήξη των μαθημάτων. θα μου πεις μα δεν πηγαίνουν σχολείο για να μάθουν γράμματα; Και ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι μαθαίνουν γράμματα στο σχολείο. Την άλλη φορά η *άλλη* επανελάμβανε μετά μανίας πως γιαυτό το κωλόχαρτο έρχομαι δω, να μην υπήρχε αυτό το κωλόχαρτο και θα μέβλεπες εδώ. και τόλεγε μια και δυό και τρεις στους καθηγητές της κατ'ιδίαν. Επομένως ας μην κοροϊδευόμαστε κύριε Υπουργέ, κι ας βρούμε λύση να τραβήξουμε τους μαθητές στο σχολείο, όχι στις τάξεις. Οι τάξεις πρέπει να δώσουν τη θέση τους σε άλλης μορφής παιδαγωγική αντιμέτώπιση, ο μαυροπίνακας που έγινε πράσινος δεν έλυσε και πολλά προβλήματα. Αν πετυχαίνατε τον θεσμό του ενιαίου, τότε λιγότεροι μαθητές θα έκαναν κοπάνα απ' τη μελαγχολική και κουραστική αίθουσα διδασκαλίας.