Δημοφιλείς αναρτήσεις

Προς Αναγνώστη Καλωσόρισμα και μια εξήγηση

Αγαπητέ αναγνώστη, καλώς όρισες στα μέρη μας, μπορείς να ξεκουραστείς λίγο εδώ, δεν έχουμε θέματα που λειτουργούν σαν ενοχλητικές μυίγες, εδώ θα βρεις κάποια κείμενα ποίησης ή πεζά, κείμενα φιλοσοφίας, αρχαίου ελληνικού λόγου, κείμενα γραμμένα στις πιο γνωστές ευρωπαϊκές γλώσσες, (μια καλή μετάφραση εκ μέρους σου θα ήταν ευπρόσδεκτη) που μου έκαναν εντύπωση, αν κι εσύ βρεις κάτι, πολύ ευχαρίστως θα το δημοσιεύσω αν είναι κοντά σ'αυτά που αποτελούν την περιρρέουσα ατμόσφαιρα αυτού του μπλόγκ. Επίσης η Τέχνη αποτελεί κεντρική θέση όσον αφορά στις δημοσιεύσεις αυτού του ιστότοπου, αφού η πρωταρχική μου ενασχόληση από εκεί ξεκινά κι' εκεί καταλήγει. Φανατικά πράγματα μην φέρεις εδώ, δεν είναι αυτός ο τόπος, φτηνές δημαγωγίες επίσης εξαιρούνται, σκέψεις δικές σου, γνήσιες, προβληματισμούς δικούς σου, πολύ ευχαρίστως, ανακύκλωση εκείνου του χαώδους, όπου σεύρω κι όπου μεύρεις, δεν το θέλω. Οι καλές εξηγήσεις κάνουν τους καλούς φίλους. Εύχομαι καλή ανάγνωση.

σημ: κάθε κείμενο μπορεί να αναδημοσιευτεί ελεύθερα φτάνει να αναφέρεται οπωσδήποτε
η πηγή του, δηλ, η ονομασία του μπλόγκ μου.
Σας ευχαριστώ για την κατανόηση!







Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ναι, το ονομάζω επιστροφή. ΄Ελειψα καιρό απ΄αυτή τη σύνδεση, με απορρόφησε το  φλύαρο φμπ. όμως εκεί μέσα συνάντησα και αρκετά καινούργια πρόσωπα με παρόμοιες εφέσεις, μορφωμένους ανθρώπους, πνευματώδεις, ποιητές, πολιτικούς αναλυτές, ζωγράφους, γνώρισα καλλιτέχνες με τους οποίους μοιράστηκα εικόνες από τα έργα μου...και απορροφήθηκα. Λίγο έλειψε να νομίσω πως δεν θα ξαναπατούσα εδώ, και ό,τι ανάρτησα με τόσο κόπο να το άφηνα, όχι όμως, τα παλιά στέκια δεν ξεχνιούνται εύκολα, δεν χάνονται οι καλοί φίλοι από τη μια στιγμή στην άλλη. Νάμαι λοιπόν, έκλεψα χρόνο απ΄το φοβερό φατσοβιβλίο, και επέστρεψα. ΄Οπως μια φορά επέστρεφα στο χωριό, να δω τη μητέρα, που έμενε μόνη  εκεί στο πατρικό, που μετά το σφετερίστηκε ο μικρός μου αδερφός και τώρα το έχει πουλημένο στον Νίκο, που αν και γιος της εξαδέλφης μου της Ελευθερίας, δεν σημαίνει ότι και μπορώ να πάω και να μείνω εκεί.....Οι αγορές είναι αγορές, το χρήμα έχει μπει στη μέση, πουλήθηκε δεν πάρθηκε σε πόλεμο, όπως οι δικοί μας άνθρωποι έχασαν τα σπίτια τους στο βορρά....Κύτα να δεις, είπα βορρά,....ενώ είχα υποσχεθεί να μην πω καμμιά φορά αυτή τη λέξη τη διαχωριστική....κι όμως το είπα. ...σημαίνει κι εγώ έχω αλλάξει...βορράς και νότος....βέβαια έτσι μας κατάντησε ο πόλεμος, οι μεγάλες δυνάμεις, η Αμέρικα, η Γηραιά Αλβιώνα, όλοι αυτοί που θέλουν να ελέγχουν κάθε γωνιά του πλανήτη αν είναι δυνατόν και να κατευθύνουν τα πράγματα όσο μακριά και αν βρίσκονται τα δικά τους εδάφη...Λοιπόν ήρθα, και χαιρετώ τα παλιά μου εδάφη, τη μοναξιά μου που την πληρώνω ακριβά, αλλά μου είναι ακριβή και αναγκαία για το προχώρημά μου. ΄Εβαλα εκεί, και τι δεν έβαλα, αναρτήσεις τη μια μετά την άλλη, ποιήματα όχι δικά μου βέβαια, αλλά των φίλων μου, περισσότερο του Λεύκιου που μου έστειλε και μια ωραία συλλογή, και πολλών άλλων σημαντικών κατά τη γνώμη μου λογοτεχνών....!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: